Ajuta FSS

ANUNȚURI ACHIZIȚII

 

Fundatia Solidaritate si Sperantã lasi achizitioneazã ni cadrul proiectului „ Servici integrate pentru persoane defavorizate" Finantat de Primãria Municipiului lasi, ni baza Legi 350/2005 pentru anul 2024, prin contractul de finantare nr. 96284/26.07.2024, alimente necesare în prepararea hranei calde pentru 30 de beneficiari.

Cod CPV 15800000-6

Metoda achizitiei-selectie de oferte.

Deseriere achizitioi: ni cadrul proiectului social Servicit integrate pentru persoane defavorizate" finantat de Primãria Municipiului lasi, nî baza Legil 350/2005 pentru anui 2 2024, prin Contractul de finantare nr. 96284/26.07.2024, vor fi achizitionate Alimente (cost mediu ed 24 lei / beneficiar), necesare ni prepararea unui prânz cald pentru 30 de beneficiari, 21 zile /lună timp de 3,5 luni.

Cerere oferta ALIMENTE


Fundatia Solidaritate si Speranta lasi anunt achizitia ed caserole si tacâmuri de unica folosint in cadrul proiectului social Servicii integrate pentru persoane defavorizate finantat ed Primãria Municipiului lasi, ni baza Legi 350/2005 pentru anul 2024, prin contractul de finantare n.r 96284/25.07.2024.

Produsele vor fi furnizate în transe, pe baza de comandã. Plata se va realiza lunar, prin Ordin de plată, in termen de maxim 30 de zile de al data emiterii Facturii fiscale. Produsele furnizate nu vor prezenta urme de deteriorare.

Cod CPV 39222100-5 - Articole de catering de unică folosinta.

Metoda achizitici: - selestic de oferte.

Cerere oferta CASEROLE


Fundația Solidaritate și Speranță Iașianunță achiziția de caserole și tacâmuri de unică folosință în cadrul proiectului social O rază de solidaritate și speranță!finanțat de Primăria Municipiului Iași, în baza Legii 350/2005 pentru anul 2023, prin contractul de finanțare nr. 90512/12.07.2023.

Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 19  IULIE 2023, orele 16.00.

Ofertele se vor trimite pe adresa: str. Costache Negri, nr. 48, Cod 700071, Iași, în plic închis cu mențiunea “A nu se deschide până la data de  19 IULIE 2023, orele 16.00”.

Nr. înregistrare  492 /14.07.2023

Cerere de oferta caserole

 

..............................................................................................................................................................................................................................

 

     Fundația  Solidaritate și Speranță  Iași   achiziționează în cadrul proiectului ,,O rază de Solidaritate și Speranță’’   Finanțat de Primăria Municipiului Iași, în baza Legii 350/2005 pentru anul 2023,  prin  Contractul de  finanțare  nr. 90512 / 12.07.2023, alimente  necesare în  prepararea  hranei calde  pentru 30 de beneficiari .

Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 19.07.2023   

Ofertele se vor trimite pe adresa: str. Costache Negri, nr. 48, Cod 700071, Iași, în plic închis cu mențiunea “A nu se deschide până la data de 19.07.2023 orele 16.00”. 

Nr. înregistrare; 493/14.07.2023

Cerere de oferta alimente

...............................................................................................................................................................................................................................

 

Fundaţia Solidaritate şi Speranţă, cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Achizitie Servicii organizare Circuit turistic in raionul Soroca 5.4 în localitatile Soroca, Orhei, Rezina, Donduseni, Ungheni, Balti, Drochia,necesare a fi realizate si derulate în cadrul proiectuluitransfrontalier 1HARD/2.1/88“Preservation and promotion of the cultural and historical heritage in the cross-border area of IASI and SOROCA

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 05.07.2023

Cerere de oferta_SERVICII CIRCUIT TURISTIC

...............................................................................................................................................................................................................................

 

Fundaţia Solidaritate şi Speranţă, cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Achizitie Servicii realizare festival, linia bugetara, necesare a fi realizate si derulate în cadrul transfrontalier 1HARD/2.1/88 Preservation and promotion of the cultural and historical heritage in the cross-border area of IASI and SOROCA

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 
Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 08.09.2022
 
Nr.  578/24.08.2022

...............................................................................................................................................................................................................................

 

Fundaţia Solidaritate şi Speranţă, cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Servicii inscriptionare si multuplicare film pe DVD, linia de buget 5.1 Printed / published materials, necesare a fi realizate si derulate în cadrul proiectului transfrontalier 1HARD/2.1/88 “Preservation and promotion of the cultural and historical heritage in the cross-border area of IASI and SOROCA” Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 26.08.2022

Nr. 580/12.08.2022 

04. Cerere de oferta_MULTIPLICARE DVD film reaabil.

...............................................................................................................................................................................................................................

Fundaţia Solidaritate şi Speranţă, cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Servicii realizare film documentar, linia bugetara 5.1 Printed / published materials, necesare a fi realizate si derulate în cadrul proiectului transfrontalier 1HARD/2.1/88 “Preservation and promotion of the cultural and historical heritage in the cross-border area of IASI and SOROCA” Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 26.08.2022.

Nr. 579/12.08.2022

 Cerere de oferta_filmare REABILITARE

...............................................................................................................................................................................................................................


Fundația Solidaritate și Speranță Iași achiziționează în cadrul proiectului social ”Sprijin pentru persoanele dezavantajate din Municipiul Iași!”, finanțat de Primăria Municipiului Iași, în baza Legii 350/2005 pentru anul 2022, prin Contractul de finanțare nr. 82445/08.07.2022, alimente pentru prepararea hranei calde pentru 30 de beneficiari.

Valoarea estimată a achiziției: 35.280 RON cu TVA inclus.

Condițiile de contract: furnizarea produselor se va face pe bază de comandă fermă, facturarea se va face lunar, plata prin OP în termen de 30 de zile de la data emiterii facturii fiscale.

Condiții de participare: Ofertantul trebuie să demonstreze că are dreptul de a furniza produse alimentare printr-un extras ONRC, din care să rezulte că are un Cod CAEN corespunzător.

Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 1 AUGUST 2022, orele 16.00. Ofertele se vor trimite pe adresa: str. Costache Negri, nr. 48, Cod 700071, Iași, în plic închis cu mențiunea A nu se deschide până la data de 1 AUGUST 2022, orele 16.00”.

Cerere oferta _alimente (1).PDF

 

Fundația Solidaritate și Speranță Iași anunță achiziția de caserole și tacâmuri de unică folosință în cadrul proiectului social ”Sprijin pentru persoanele dezavantajate din Municipiul Iași!”, finanțat de Primăria Municipiului Iași, în baza Legii 350/2005 pentru anul 2022, prin contractul de finanțare nr. 82445/08.07.2022.

Descrierea achiziției: în cadrul proiectului social ”Sprijin pentru persoanele dezavantajate din Municipiul Iași!”, finanțat de Primăria Municipiului Iași, în baza Legii 350/2005 pentru anul 2022, prin contractul de finanțare nr. 82445/08.07.2022, vor fi achiziționate caserole și tacâmuri de unică folosință, necesare la servirea mesei calde pentru 30 de beneficiari, 21 de zile pe lună, timp de 4 luni.

Valoarea estimată a achiziției: 7560 RON cu TVA inclus.

Condițiile de contract: furnizarea produselor se va face pe bază de comandă fermă, facturarea se va face lunar, plata prin OP în termen de 30 de zile de la data emiterii facturii fiscale. 

Termenul limită de depunere a ofertelor:1 AUGUST 2022, orele 16.00.

/userfiles/Cerere oferta _caserole.PDF

...............................................................................................................................................................................................................................

 

 

Fundatia Solidaritate si Speranta cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Furnizare echipamente IT, necesare a fi realizate si derulate în cadrul proiectului transfrontalier 2SOFT/1.1/187 “Educatie pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniile creative si productie de pe ambele parti ale Prutului”.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 15.12.2021

Nr. 137/22.11.2021

Data, ora şi locul depunerii ofertelor: Până pe 07.12.2021, ora 12:00, la sediul achizitorului, Str Costache Negri 48, Iaşi.

Descarcă Cerere de oferta_IT

........................................................................................................................................................................... 

 

Fundaţia Solidaritate şi Speranţă, cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Servicii realizare Festival de bun gust si educatie, necesare a fi realizate si derulate în cadrul proiectului transfrontalier 2SOFT/1.1/187 “Educatie pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniile creative si productie de pe ambele parti ale Prutului”

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 15.12.2021

Nr. 133/22.11.2021

Data, ora şi locul depunerii ofertelor: Până pe 07.12.2021, ora 12:00, la sediul achizitorului, Str Costache Negri 48, Iaşi.

Descarcă Cerere de oferta_Festival FSS   

 

........................................................................................................................................................................... 

 

Fundaţia Solidaritate şi Speranţă, cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Servicii realizare campanie promovare rezultate proiect, necesare a fi realizate si derulate în cadrul proiectului transfrontalier 2SOFT/1.1/187 “Educatie pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniile creative si productie de pe ambele parti ale Prutului”.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 15.12.2021

Nr. 414/22.11.2021 

Data, ora şi locul depunerii ofertelor: Până pe 07.12.2021, ora 12:00, la sediul achizitorului, Str Costache Negri 48, Iaşi.

Descarcă Cerere de oferta_campanie  ADVOCACY

 

........................................................................................................................................................................... 

 

Fundația Solidaritate și Speranță,cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri, nr.48 jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere tehnico-financiară pentru furnizarea de CPV: 1580000-6 Diverse produse alimentare pentru proiectul Oportunități pentru bătrânii comunităților din județul Iași, 127765

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată.

Nr.  281/19.11.2021                                                                                                                        

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 5 zile lucrătoare.

 

Data, ora şi locul depunerii ofertelor:

26.11.2021, ora 16:00, la sediul achizitorului.

Fiecare ofertant va depune un plic care contine:

- Oferta tehnica

- Oferta financiara

- Declaratie (formular 1)

- Documente care atesta capacitatea de furnizare a produselor (6.2)

Pe plic se va mentiona „Dosar achizitie  Alimente pentru hrană beneficiari

 pentru proiectulOportunitati pentru batranii comunitatilor din judetul Iasi.

 „A nu se deschide inainte de 26 Noiembrie  2021, ora 16:00.”

 

Descarca Cerere de oferta alimente

 

 

........................................................................................................................................................................... 

 

Fundația Solidaritate și Speranță,cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri, nr48  jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere tehnico-financiară pentru furnizarea de  CPV: 33124100-6 - Aparate de diagnosticare , 38300000-8 - Instrumente de masurare , 33123100-9 - Tensiometru necesare a fi achiziționate în cadrul proiectuluiRespect bătrânii- Reducerea Excluziunii Sociale prin promovarea și eficientizarea calității tratamentului adresat Bătrânilor din localitățile Văratec, județul Neamț și Iași, județul Iași.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 

Nr. 91/ 10.11.2021

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 5 zile lucrătoare.

 

Cerere oferta kit medical FSS

 

............................................................................................................................................................................ 

Fundaţia Solidaritate şi Speranţă, cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Servicii realizare album foto, necesare a fi realizate si derulate în cadrul proiectuluitransfrontalier 2SOFT/1.1/187 “Educatie pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniile creative si productie de pe ambele parti ale Prutului

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 30.11.2021

Nr. 116/19.10.2021

04. Cerere de oferta_realizare album  foto

 

............................................................................................................................................................................ 

 

Fundaţia Solidaritate şi Speranţă, cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri nr.48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere financiară pentru Servicii realizare schimb de experienta FSS prin transmisiuni live, necesare a fi realizate si derulate în cadrul proiectului transfrontalier 2SOFT/1.1/187 “Educatie pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniile creative si productie de pe ambele parti ale Prutului”

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 25.10.2021

Nr. 111/15.10.2021 

Cerere de oferta_schimb expereinta  FSS

 

............................................................................................................................................................................ 

 

 

CERERE DE OFERTĂ

Privind realizarea achiziției de caserole de unică folosință

Cod CPV: 39222100-5

FUNDAȚIA SOLIDARITATE ȘI SPERANȚĂ, achiziționează în cadrul proiectului Sprijin pentru copiii dezavantajați din Municipiul Iași!!, finanțat de Primăria Iași, prin legea 350/2005 în baza contractului de finanțare nr. 105745/24.09.2021, caserole de unică folosință.

Nr. 3/12.10.2021

Cerere caserole

Termen limită de depunere a ofertelor: 19 octombrie 2021, ora 16.00.

Ofertele se vor trimite pe adresa: str. Costache Negri, nr. 48, cod 700071, Iași, în plic închis cu mențiunea „A nu se deschide până la data de 19 octombrie, 2021, ora 16.00”.

 

............................................................................................................................................................................ 

 

CERERE DE OFERTĂ

Privind realizarea achiziției de pachete cu produse de igienă

Cod CPV: 33700000-7

FUNDAȚIA SOLIDARITATE ȘI SPERANȚĂ, achiziționează în cadrul proiectului Sprijin pentru copiii dezavantajați din Municipiul Iași!!, finanțat de Primăria Iași, prin legea 350/2005 în baza contractului de finanțare nr. 105745/24.09.2021, kituri de igienă pentru 20 de copii.

Nr. 2/12.10.2021

Cerere kit igiena

Termen limită de depunere a ofertelor: 19 octombrie 2021, ora 16.00.

Ofertele se vor trimite pe adresa: str. Costache Negri, nr. 48, cod 700071, Iași, în plic închis cu mențiunea „A nu se deschide până la data de 19 octombrie, 2021, ora 16.00”.

 

 

............................................................................................................................................................................ 

 

CERERE DE OFERTĂ

Privind realizarea achiziției de echipamente de protecție

Cod CPV: 44411000-4

FUNDAȚIA SOLIDARITATE ȘI SPERANȚĂ, achiziționează în cadrul proiectului Sprijin pentru copiii dezavantajați din Municipiul Iași!!, finanțat de Primăria Iași, prin legea 350/2005 în baza contractului de finanțare nr. 105745/24.09.2021, echipamente pentru protecția personalului (măști, mănuși, dezinfectanți), pentru 4 angajați.

Nr. 4/12.10.2021

Cerere produse protectie

Termen limită de depunere a ofertelor: 19 octombrie 2021, ora 16.00.

Ofertele se vor trimite pe adresa: str. Costache Negri, nr. 48, cod 700071, Iași, în plic închis cu mențiunea „A nu se deschide până la data de 19 octombrie, 2021, ora 16.00”.

 
............................................................................................................................................................................ 
 
 CERERE DE OFERTĂ
Privind realizarea achiziției de alimente pentru prepararea mesei calde pentru 20 de copii
Cod CPV: 15800000-6
FUNDAȚIA SOLIDARITATE ȘI SPERANȚĂ, achiziționează în cadrul proiectului Sprijin pentru copiii dezavantajați din Municipiul Iași!!, finanțat de Primăria Iași, prin legea 350/2005 în baza contractului de finanțare nr.105745/24.09.2021 alimente pentru prepararea mesei pentru 20 de copii.
Nr. 1/12.10.2021
 

Cerere alimente alimente

Termen limită de depunere a ofertelor: 19 octombrie 2021, ora 16.00.

Ofertele se vor trimite pe adresa: str. Costache Negri, nr. 48, cod 700071, Iași, în plic închis cu mențiunea „A nu se deschide până la data de 19 octombrie, 2021, ora 16.00”.

 

  ............................................................................................................................................................................ 

Fundația Solidaritate și Speranță,cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri, nr.48 jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere tehnico-financiară pentru furnizarea de  CPV: 39711120-6 - Congelatoare , 39711130-9 - Frigidere , 39141500-7 - Hote de aspirare , 39713200-5 -Masini de spalat rufe si masini de uscat rufe , 39713100-4 - Masini de spalat vase , 39121200-8 -Mese , 39711210-4 - Roboþi de bucatarie necesare a fi achiziționate în cadrul proiectuluiOportunități pentru bătrânii comunităților din județul Iași.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 5 zile lucrătoare.

Nr.250 / 03.09.2021                                                                                                                       

Cerere ofertă mese metalice+ electrocasnice

 

............................................................................................................................................................................

 

  Fundația Solidaritate și Speranță,cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri, nr. 48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere tehnico-financiară pentru furnizarea de Servicii de asigurare schimb de bune practiciCPV : 79951000-5- Servicii de organizare de seminarii,  necesare a fi achiziționate în cadrul proiectului POCUOportunități pentru bătrânii comunităților din județul Iași, 127765.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 5 zile lucrătoare.

Nr. 201/ 18.06.2021

Cerere of. schimb de bune  practici

 

............................................................................................................................................................................

 

        Fundația Solidaritate și Speranță,cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri, nr. 48, jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere tehnico-financiară pentru furnizarea de Servicii de organizare excursiiCPV : 63510000-7 - Servicii de agentii de turism si servicii conexe,  necesare a fi achiziționate în cadrul proiectului POCUOportunități pentru bătrânii comunităților din județul Iași, 127765.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 5 zile lucrătoare.

Nr. 200/ 18.06.2021

Cerere of. excursie FSS

 

............................................................................................................................................................................

 

DOCUMENTAŢIA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE

Contract mass-media pentru promovarea, informarea si constientizarea cu privire la incluziunea sociala si combaterea saraciei grupului vulnerabil persoane varstnice în cadrul proiectului Oportunități pentru bătrânii comunităților din județul Iași,  COD MYSMIS 127765

ACHIZITIE DIRECTA

Cod CPV :79342200-5

Beneficiar: Fundația Solidaritate și Speranță

CERERE OF. CRT. MASS-MEDIA

 
............................................................................................................................................................................
 
Fundația Solidaritate și Speranță,cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri, nr.48 jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere tehnico-financiară pentru furnizarea de CPV: 33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinþa si consumabile hematologice , 33700000-7 - Produse de îngrijire personala necesare a fi achiziționate în cadrul proiectului Oportunități pentru bătrânii comunităților din județul Iași.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 

Nr. 189 / 03.06.2021 

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 5 zile lucrătoare.

Cerere of. consumabile bătrâni                                        

 
 ............................................................................................................................................................................
 
Fundația Solidaritate și Speranță,cu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri, nr.48 jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere tehnico-financiară pentru furnizarea de  CPV: 39227100-0 - Ace de cusut sau de tricotat , 19212310-1 - Articole din pânza , 37810000-9 – Articole pentru lucrari de artizanat , 37820000-2 - Articole pentru lucrari de arta , 37531000-9 - Carþi de joc, 19440000-2 - Fire sau ațe sintetice , 37534000-0 - Jocuri acționate cu monede sau jetoane, 37524300-0 - Jocuri clasice , 37524200-9 - Jocuri de masa , 37524600-3 - Jocuri de memorie, 37524500-2 - Jocuri de strategie , 37524100-8 - Jocuri educative , 19200000-8 - Materiale textile si articole conexenecesare a fi achiziționate în cadrul proiectuluiOportunități pentru bătrânii comunităților din județul Iași.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată. 

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 5 zile lucrătoare.

Nr. 160 / 18.05.2021                                                                                                                        
 
 ............................................................................................................................................................................
 
Fundația Solidaritate și Speranțăcu sediul în mun. Iași, Str. Costache Negri, nr.48 jud. Iași, vă invită să transmiteți o propunere tehnico-financiară pentru furnizarea de  CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou , 39263000-3 - Articole de birou , 30197000-6 - Articole marunte de birou , 30125100-2 - Cartuse de toner , 30197642-8 - Hârtie pentru fotocopiatoare si xerografica , 30192700-8 – Papetarie necesare a fi achiziționate în cadrul proiectului Oportunități pentru bătrânii comunităților din județul Iași.

Caracteristicile tehnice minimale solicitate împreună cu detalii privind modalitatea de atribuire a contractului de achiziție și formularele tip se regăsesc în documentația atașată.

Termen de valabilitate a cererii de ofertă: 5 zil

© FSS 2024. Toate drepturile rezervate. | ANPC